مدل و فشن دخترای امروزی | لباس عروس ، لباس نامزدی

لباس عروس ، لباس نامزدی ، لباس مجلسی

مدل و فشن دخترای امروزی | لباس عروس ، لباس نامزدی

لباس عروس ، لباس نامزدی ، لباس مجلسی

مدل و فشن دخترای امروزی | لباس عروس ، لباس نامزدی

خانه مد شیک ترین و جدید ترین لباس های عروس ، لباس نامزدی ، و شب از بهترین ژورنال های اروپایی و آمریکایی ، لباس مجلسی و مانتو - پیانو و اموزش الات موسیقی

راهنمای انتخاب و خرید لباس عروس و نامزدی

شیرخانی شیرخانی | يكشنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۵، ۰۶:۵۹ ق.ظ

درود ، ما در اینجا راهنمای کاملی برای انتخاب لباس عروس قرار دادیم
اگر شما نیز احساس استرس برای خرید لباس عروس رویایی و مد نظر خود می کنید! که ممکن است شما را دیوانه کند، نگران نباشید! ما با چندین مشاور و طراح حرفه ای لباس از خانه مد شیرخانی مصاحبه ای ترتیب دادیم  اونها میدونن که دقیقا شما چه حسی دارید! ما از اونها تقاضا کردیم که دانش خود و راهنمایی ها لازم را در این زمینه برای شما شرح دهند! این سوالی ست که بیشتر دختر خانم های جوان قبل از عروسی با آن مواجه میشوند:
مرجع راهنمایی برای انتخاب بهترین مدل لباس عروس مناسب و خرید آن چیست ؟

انتخاب لباس عروس خود را در ساعات پایانی روز نندازید!
مثل معروف میگه برنده هایی که صبح پرواز میکنند غذای بیشتری بدست میارند! پس در این مورد عروس هایی که صبح به خرید لباس میرن با مزون داران و طراح لباس سرحال و پرانرژی روبرو میشن که با کلی مشتری قبل از شما سر و کله نزدند!
خانم شیرخانی مدیر خانه مد شیرخانی میگوید : اگر شما قرار انتخاب لباس خود را از صبح تنظیم کنید ، مزون مسلما خلوت خواهد بود و شما توجه کامل مشاور مزون را برای انتخاب لبای مد نظر خودتان خواهید داشت.

چگونه لباس عروس مناسب انتخاب کنیم

بر روی یافتن بهترین طرح و استایلی که بر روی تن شما مینشیند تمرکز کنید!
جزییات خیلی مهم هستند! یک ردیف بلند از دکمه های مرواریدی ریز یا دو ردیف دکمه معمولی صدفی؟! این میتونه تفاوت یک لباس عروس خوب و یک لباس عالی رو نمایان کنه. اما قبل از انتخاب جزییات! باید بفهمید که چه تیپ لباسی برای شما بهترین نما را دارد!مراقب باشید که در دام نام برند لباس یا گرایش شخصی قبلی خود نیفتید! باید لباسی انتخاب کنید که متناسب با استایل شما باشد و بر تن شما کامل بنشیند و خودنمایی کند!

قسمت بالایی لباس عروس مهم ترین قسمت آن است!
یک لباس عروس بلند و زیبا با دوخت سلطنتی در انتهای آن لباسی ست که میتوان برای آن جان داد! اما به یاد داشته باشید که قسمت بالای لباس ، آن بخشی ست که بیشتر مردم و اطرافیان به آن توجه میکنند! تقریبا تمام عکس هایی که مهمان ها از عروس میگیرند در کمر به بالا گرفته می شود!

لباس عروس خود را فقط بدلیل مد روز بودن نخرید!!
طراح ارشد خانه مد شیرخانی میگوید : لباس عروس هایی که مد روز هستند در گذر زمان هم زیبا نخواهند ماند! بعنوان نمونه البوم عکس پدر و مادر خود را ورق بزنید ! یک لباس باید از نظر زمان بی انتها باشد! اینجا موضوع با انتخاب لباس مجلسی زمین تا آسمان فرق دارد!
آن زمان که شما در یک لباسی که معیار ها و المان های مدرن و سنتی بودن را داراست، احساس زیبایی و خاص بودن میکنید ، شما لباس بینهایت و ماندگارخود را پیدا کرده اید! آن همان چیزیست که هیچ وقت از مد نمیفتد!

راهنمای انتخاب لباس عروس

دوربین خود را به مزون لباس عروس ببرید!
یکی از طراحان مزون شیرخانی میگوید : در این یک مورد فکر کنید هیچ نمیدانید! و زمانیکه در بوتیک عروس هستید، از خود عکس بگیرید بجای اینکه در آینه نگاه کنید! آینه ها برای فروش لباس هستند! اما دوربین دروغ نمیگوید!
یاد بگیرید چطور از زوایای مختلف عکس بگیرید ! زیرا قرار است سال های سال به لباس عروس خود نگاه کنید.
البته بعضی از بوتیک ها اجازه عکس گرفتن از لباس ها را نمیدهند به همین دلیل شما باید قبل از رفتن به مزون از انها بپرسید که ایا اجازه این کار را میدهند یا نه.

تا آنجایی که نیاز دارید لباس های مختلف را تست کنید!
براساس گفته های طراح ارشد خانه مد شیرخانی تقریبا هر لباسی بر روی جالباسی و جارختی زیبا به نظر میرسد! (یا میتواند افتضاح باشد) پس بجای تماشا امتحان کنید! ، زمانی که همان لباس بر تن یک خانم مینشیند! ممکن است ظاهری کاملا متفاوت از خود نمایش دهد. به این معنی که یک عروس! باید مدل های مختلفی از لباس عروس را تست و بر تن کند! به همان زمانی که طول میکشد شما یک شوهر پیدا کنید ! به تناسب آن باید به دنبال لباس عروس خود نیز بگردید! و لباس ایده ال خود را پیدا کنید.

چگونه بهترین لباس عروس را بخریم ؟

اما! بیش از حد معمول لباس عروس امتحان نکنید!
قصد نداریم شما را گیج کنیم! ما فقط به شما میگوییم نباید احساس کنید که کمتر و یا بیشتر از حد انتظار لباس تست کردید!
مسلما شما ازرده خاطر خواهید شد از اینکه 20 مدل مختلف را فقط در یک مزون تست کنید! امتحان کردن مدل های خیلی زیاد و مزون های مختلف ، فقط باعث استرس و سردرگمی شما خواهند شد! معمولا در 90 درصد مواقع عروس خانم ها به مزون اول برمیگردند و لباس مد نظری که ابتدا انتخاب کرده بودند را انتخاب میکنند ، پس با دل خود انتخاب کنید!
مزونی را انتخاب کنید که طرح مد نظر شما را دارد و مدل های لباس عروس موجود در آن  به استایل شما بیاید.
همیشه هم به یاد داشته باشید که هیچ بازگشتی در انتخاب شما نیست! پس به دقت انتخاب کنید

برای انتخاب لباس عده زیادی همراه با خود نبرید!!
فیلم های هالیوودی اینطور القا میکنند که شما برای انتخاب یک لباس عروس باید 20 نفر را با خود به بوتیک عروس ببرید!
اما بیشتر خانم ها معتقدند که وقتی جمعیت زیادی را با خود میبرند قدرت انتخاب خود را از دست میدهند و تحت استرس زیادی قرار میگیرند و نتیجه همیشه بد بوده است!در بهترین حالت سعی کنید یک یا دونفر از بهترین دوستان خود را برای انتخاب لباس عروسی با خود همراه کنید.

لباس عروس شیرخانی

از سایز لباس عروس نترسید!
من یک مشاور و طراح لباس عروس هستم ، و حتی من متوجه شدم که چقدر لباس عروس هایی که برای تست دم دست هستند بزرگند! شما توجه کنید که لباس در تن شما چه شکلی ست! به عدد سایز درج شده توجهی نداشته باشید!
نیازی نیست سایز لباس عروس خود را دو سایز کوچکتر انتخاب کنید آن هم برای نشان دادن اینکه  شما توپر نیستید!!

تا جایی که میتوانید از صاحب مزون و مشاور سوال بپرسید!
شما باید از خودتان ، مشاور و صاحب مزون تا جایی که میتوانید سوال بپرسید. شما همیشه باید از خودتان چند سوال بپرسید برای اطمینان از اینکه لباس انتخاب شده را دوست دارید! و نه تنها شما را تماشایی میکند بلکه برای فعالیت روز عروسی هم مناسب باشد همانند لباس نامزدی شما.اطمینان پیدا کنید که برای سوالات زیر جواب دارید :
آیا من احساس زیبایی ، اعتماد به نفس و راحتی میکنم ؟ آیا میتوانم با این لباس عروس برقصم ؟
آیا میتوانم با این لباس بنشینم ؟ آیا از تمام قسمت های بدنم دراین لباس آگاهم ؟ بعدا از دیدن عکس های خود پشیمان نمی شوم ؟
هرچند  یک لباس میتواند زیبا و تماشایی باشد! اما شما در طول شب نتوانید با آن تکان بخورید و احساس محصور شدن داشته باشید! پس مسلما گزینه خوبی نخواهد بود .
منبع : مزون لباس شیرخانی

نظرات  (۱)

ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی